Drop-in -palvelu
Hinnoittele tuotteesi kotonasi ja ”droppaa” eli tuo ne kirppiksen kassalle aukioloaikojemme puitteissa. Me hoidamme loput.
Hinta: 50 % myyntiprovisio
Sinun ei tarvitse varata kirppispöytää – Henkilökuntamme hoitaa sen puolestasi. Voit tulla käymään paikan päällä ja kertoa haluavasi aloittaa Drop-in myyntijakson. Myyntijakson varauspyynnön voi lähettää meille myös sähköpostilla, tekstiviestillä tai soittamalla.
Toimi näin:
- Hinnoittele tuotteet Kirppari-Kalle -tililläsi tai mobiilisovelluksessa.
- Pyydä henkilökuntaa varaamaan sinulle Drop-in myyntijakso.
- Nouda valmiit hintalaput kirpputorin kassalta tai pyydä postitusta (postimaksu 5,00 €). Saat hintalappujen mukana ohjeet myyntijaksoon ja tavaroiden tuontiin liittyen.
- Tuo hinnoitellut tuotteesi kirpputorin kassalle.
Hintalappujen postitus:
Hinnoittele tuotteesi Kirppari-Kalle -tililläsi. Kun olet tallentanut tuotteet, ilmoita siitä henkilökunnalle, niin tulostamme tarra-arkkisi ja viemme ne postiin jopa saman päivän aikana (klo 15 mennessä tulleet ilmoitukset).
Ilmoita näin: tekstaa numeroon 0400 848 459 ja kirjoita viestiin:
- Hintalappujen postitus Etunimi Sukunimi Katuosoitteesi
- Esim. ”Hintalappujen postitus Maija Meikäläinen Urhonkatu 4 A 11, 40100 Jyväskylä”
Kun tarra-arkit tipahtavat postiluukustasi, kiinnitä hintalaput tuotteisiisi. Saat tarra-arkkien mukana ohjeet, hintalappujen kiinnitystarvikkeita sekä yhden ylimääräisen tarra-arkin, johon voit kirjoittaa unohtuneita tuotteita kynällä.
Pakkaa tuotteesi kestokassiin / jätesäkkiin / laatikkoon. Tuo hinnoitellut tuotteesi kirpputorin kassalle aukioloaikojen puitteissa. Henkilökunta laittaa tuotteesi myyntiin mahdollisimman pian.
Olemme auki: ARK 11-18 // LA 10-16 // SU 12-16
Drop-in palveluhinnasto |
Hinta |
Lisätiedot |
Myyntijakso 8 pv |
Aloitusmaksu 0,00 € + 50 % provisio |
Normaali Drop-in -myyntijakson pituus. |
Jatkoviikko 8 pv |
Aloitusmaksu 10,00 € + 50 % provisio |
Drop-in -myyntijaksoa on mahdollista jatkaa, mikäli pöytäsi on vapaana varauksesi päätyttyä. Myyntijaksoa ei voida jatkaa yksittäisillä päivillä, vaan jatko on automaattisesti toinen 8 päivän myyntijakso. |
Hintalappujen postitus |
5,00 € |
Postitamme hintalaput joka arkipäivä klo 15 mennessä. |
Tavaroiden säilytys |
5,00 € / päivä |
Henkilökunta täyttää pöytää myyntijakson aikana. |
Pöydän tyhjennyspalvelu |
10,00 € |
Henkilökunta tyhjentää pöydän ja pakkaa tavarat noutoa varten. |
Peruutusmaksu |
30,00 € |
Peritään, jos varauksen jättää käyttämättä tai varausta ei peruta viimeistään 48 h ennen myyntijakson alkua. |
Usein kysytyt kysymykset
Hintalappuina käytetään ainoastaan Kirppari-Kalle -järjestelmän omia hintalappuja. Niitä ei voi askarrella itse, sillä jokaisessa tuotteessa tulee olla viivakoodillinen hintalappumme.
- Kirjaudu Kirppari-Kalle -tilillesi tai mobiilisovellukseen ja siirry kohtaan ”Tuotteiden hinnoittelu”.
- Klikkaa ”Luo uusi tarra-arkki”
- Klikkaa ilmestyneeltä riviltä kohta ”Hinnoittele”. Sivulle ilmestyy 30 kohtaa joihin voit kirjoittaa tuotteidesi nimet ja myyntihinnat. Muista painaa välillä Tallenna-nappia.
- Kun yksi tarra-arkki on täytetty, voit luoda uuden ja jatkaa hinnoittelua. Yhteen myyntijaksoon voi tuoda max 5 arkillista tuotteita (150 kpl).
- Kun olet hinnoitellut kaikki tuotteesi, ilmoita siitä henkilökunnalle tekstiviestillä, niin postitamme tarra-arkit sinulle. Vaihtoehtoisesti voit myös käydä myymälässä ja noutaa arkit kassahenkilökunnalta ilman erillistä ilmoitusta.
Tarra-arkkien postitus – Ilmoita näin: tekstaa numeroon 0400 848 459 ja kirjoita viestiin:
- Hintalappujen postitus Etunimi Sukunimi Katuosoitteesi
- Esim. ”Hintalappujen postitus Maija Meikäläinen Urhonkatu 4 A 11, 40100 Jyväskylä”
Viemme tarra-arkit postiin jopa saman päivän aikana (klo 15 mennessä tulleet ilmoitukset). Kun tarra-arkit tipahtavat postiluukustasi, kiinnitä hintalaput tuotteisiisi. Saat tarra-arkkien mukana ohjeet, hintalappujen kiinnitystarvikkeita sekä yhden ylimääräisen tarra-arkin, johon voit kirjoittaa unohtuneita tuotteita kynällä.
Voit seurata myyntiäsi Kirppari-Kalle -tililläsi tai mobiilisovelluksessa ”Myynnin seuranta” -kohdassa.
Muita vinkkejä hinnoitteluun:
Hintalapuissa tulee lukea tuotekuvaus ja hinta. Emme myy tuotteita, joista nämä tiedot puuttuvat. Suosittelemme kuvailemaan tuotteet mahdollisimman tarkasti (Kirppari-Kallessa kirjoitustilaan mahtuu 30 merkkiä, mutta käsin kirjoittamalla voi täydentää).
- Tum sin verhot 2 m
- Pun tennarit koko 39
- Jokapoikapaita koko M
Tämä ehkäisee rikoksia (hintalapun vaihtoa edullisemmasta tuotteesta toiseen), sekä säästää ostajilta vaivaa ja täten edistää myyntiäsi.
Kiinnitä hintalaput kunnolla erityisesti vaatteisiin, sillä tarrapinta ei ota kankaaseen kiinni pitävästi. Emme myy hintalaputtomia tuotteita, vaan ne päätyvät löytötavaroihin. Hyviä keinoja ovat esim. tarran kiinnittäminen pahvinpalaselle, jonka kiinnittää narulla vaatteeseen. Toinen hyvä keino on käyttää hakaneuloja tai nitojaa. Ethän käytä nuppineuloja (hakaneulat on ok), sillä ne ovat kivuliaita henkilökunnalle, vaatteiden sovittajille sekä koirien tassuille (olemme lemmikkiystävällinen kirppis).
Voit tuoda tuotteesi meille hinnoiteltuna aikaisintaan 2 päivää ennen myyntijaksosi alkamista, tai viimeistään myyntijakson alkua edeltävänä päivänä.
Drop-in palvelussa käytettävät myyntipöydät ovat kirppiksemme isoja, rekillisiä pöytiä. Näihin pöytiin mahtuu keskimäärin kaksi isoa Ikea-kassillista tavaraa, riippuen myytävistä tuotteistasi.
Pidämme myyntipöytämme runsaina, mutta kohtuuden rajoissa. Näin ollen asiakkaan on helpompi etsiä pöydästäsi aarteita itselleen. Mikäli kaikki tuomasi tuotteet eivät mahdu pöytään myyntijakson alkaessa, on sinulla valittavana kaksi vaihtoehtoa:
- Voit hakea ylimääräiset tuotteesi meiltä 3 päivän sisällä myyntijaksosi alkamispäivästä.
- Voit jättää ylimääräiset tuotteesi meille säilöön, jolloin perimme hinnaston mukaisen säilytysmaksun. Ensimmäiset 3 myyntipäivää säilytämme tuotteesi veloituksetta. Säilytysmaksun hintaan kuuluu pöydän täyttöpalvelu myyntijakson aikana.
Mikäli päätät jättää ylimääräisiä tuotteita meille säilytykseen, pyytäisimme rajaamaan tuotteiden määrän yhteen isoon Ikea-kassilliseen.
Voit valita, mitä myymättömille tuotteille tehdään. Kysymme sinulta, haluatko myyntijakson päättyessä…
- (ILMAINEN) Lahjoittaa myymättömät tuotteet kirpputorille, jolloin henkilökunta tyhjentää pöydän.
- (ILMAINEN) Tulla tyhjentämään pöydän itse.
- (10,00 €) Tilata pöydän tyhjennyspalvelun ja noutaa tuotteet 3 päivän sisällä.
Henkilökuntamme kysyy noudosta ennen myyntijaksosi alkua.
Henkilökunta hoitaa:
- Hintalappujen postittamisen (ellet halua noutaa niitä itse myymälästä)
- Tuotteiden laittamisen kirppispöytään
- Tuotteiden järjestelyn myyntijakson aikana
- Kaikkiin tuotteisiin -50% alennus kahdeksi viimeiseksi myyntipäiväksi
- Kirppispöydän tyhjennyksen myyntijakson viimeisenä päivänä
- Myymättömien tuotteiden vastuullisen kierrätyksen (ellet tilaa pöydän tyhjennystä tai tyhjennä pöytää itse)
- Myyntituottojen tilityksen pankkitilille
Sinä hoidat vain:
- Tuotteiden hinnoittelemisen netissä ja hintalappujen kiinnitys
- Tuotteiden ”droppaamisen” eli tuomisen kirpputorin kassalle
Tilitämme tuotot pankkitilillesi myyntijaksosi päätyttyä 5 pankkipäivän sisällä. Huolehdithan tilinumerosi Kirppari-Kalle -tilillesi ennen myyntijaksosi päättymistä. Keskustan Kirppis ei tee käteistilityksiä.
Voit seurata myyntiäsi kirjautumalla tunnuksillasi Kirppari-Kalleen tai mobiilisovellukseen. Kertynyt saldo tarkoittaa kokonaismyyntiä, josta vähennämme Drop-in palveluun kuuluvan 50% provision, sekä mahdolliset valitsemasi lisäpalvelut.
Palvelun hintaan ei kuulu päivittäistä pöydän siivousta, mutta pyrimme käymään järjestelemässä pöytäsi siistiksi joka toinen päivä.
Voit tuoda myyntijakson aikana lisää tavaraa myyntiin omatoimisesti:
- Hinnoittele tuotteet kotona valmiiksi ja tuo ne myyntipöytääsi, mikäli sinulla on vielä hintalappuja jäljellä.
- Vaihtoehtoisesti hinnoittele tuotteet netissä ja tule tavaroiden kanssa myymäläämme. Siellä voit tulostuttaa hintalaput ja kiinnittää ne tuotteisiisi sekä asetella ne pöytääsi.
Drop-in myyntijaksoa on mahdollista jatkaa, mikäli pöytäsi on vapaana varauksesi päätyttyä. Perimme jatkamisesta hinnaston mukaisen maksun.
Myyntijaksoa ei voida jatkaa yksittäisillä päivillä, vaan jatko on automaattisesti toinen 8 päivän myyntijakso.
Myyntijakson peruutus tulee tehdä 48 h ennen myyntijakson alkamista. Mikäli emme ole saaneet tuotteitasi viimeistään myyntijaksosi ensimmäisenä päivänä, etkä ole perunut myyntijaksoasi, perimme tästä hinnaston mukaisen peruutusmaksun.
Kysyttävää?
Jos jokin jäi mietityttämään, kysy lisää henkilökunnaltamme. Käy myymälässämme, lähetä sähköpostia tai soita asiakaspalvelunumeroomme aukioloaikojen puitteissa:
Keskustan Kirppis
Vapaudenkatu 40-42
40100 Jyväskylä
info@keskustankirppis.fi
Soita: 0300 472327
Tekstaa: 0400 848 459
Vastaamme puhelimeen vaihtelevasti riippuen kirppiksen ruuhka-ajoista, mutta pyrimme aina soittamaan takaisin.